La Diputación dicta la reversión de la subvención de la Casa da Xuventude de Forcarei

La Voz A ESTRADA / LA VOZ

FORCAREI

cedida

11 abr 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

El gobierno socialista de Forcarei acusa a la Deputación de Pontevedra (PP) de pretender revertir la subvención concedida para la rehabilitación de la Casa da Xuventude de Forcarei, en la que el Concello tiene previsto abrir un centro de día. La ayuda había sido concedida por la Diputación en el 2021 —durante la etapa de gobierno provincial del PSOE— a través del programa Reacpon. Sin embargo, la institución que preside Luis López acaba de trasladarle al Concello de Forcarei una resolución por la que accede únicamente al pago de 181.340,40 euros de los 413.991,18 euros concedidos, negando el abono de los otros 232.650 euros.

La alcaldesa de Forcarei, Verónica Pichel, defiende que «tras anos de ataques ao proxecto dende a oposición provincial e municipal, con Belén Cachafeiro como instigadora e Jorge Cubela como recadeiro na Deputación, o PP pretende agora castigar ás veciñas e veciños de Forcarei por votar unha vez máis un goberno municipal progresista». «Se isto segue así imos ter que sinalar como persoas non gratas no concello de Forcarei a Belén Cachafeiro, Jorge Cubela e Luis López», sostiene.

Pichel interpreta la maniobra como una «vinganza» del gobierno provincial del PP y anuncia que recurrirá «con contundencia» la resolución de la Diputación. «Non temos ningunha dúbida de que gañaremos o recurso contra este ataque inxustificado por parte do PP», sentencia.